Tuesday, June 16, 2009

pilihan.........

apa yang harus aku lakukan??
mengapa di dalam hidup ini aku perlu membuat pilihan??
aku paling tidak suka untuk membuat pilihan...
aku takut aku akan silap dalam memilih sesuatu....
ya Allah Ya Tuhanku...
kau bantulah hambamu ini...
kau permudahkanlah urusanku....

pilihan.........

apa yang harus aku lakukan??
mengapa di dalam hidup ini aku perlu membuat pilihan??
aku paling tidak suka untuk membuat pilihan...
aku takut aku akan silap dalam memilih sesuatu....
ya Allah Ya Tuhanku...
kau bantulah hambamu ini...
kau permudahkanlah urusanku....

~...SALAM UKHUWWAH...~

"...welcome to putri ct's blog... selamat datang diucapkan buat semua. semoga segala apa yang tertulis di dalam blog ini tidak menyakitkan hati sesiapa jua, ia hanyalah sekadar luahan hati dari hati nuraniku yang sedang berbicara..."


Make your own Glitter Graphics