Wednesday, December 15, 2010

ketentuanNYA....

ya Allah Ya Tuhanku...
kau berikan aku kekuatan untuk menghadapi segala dugaanMu....
sesungguhnya aku hanya insan kerdil & lemah...
kadang-kadang....
aku hampir tewas dengan ujianMu...
ya Robb...
kau bantulah hambaMu ini....

ketentuanNYA....

ya Allah Ya Tuhanku...
kau berikan aku kekuatan untuk menghadapi segala dugaanMu....
sesungguhnya aku hanya insan kerdil & lemah...
kadang-kadang....
aku hampir tewas dengan ujianMu...
ya Robb...
kau bantulah hambaMu ini....

~...SALAM UKHUWWAH...~

"...welcome to putri ct's blog... selamat datang diucapkan buat semua. semoga segala apa yang tertulis di dalam blog ini tidak menyakitkan hati sesiapa jua, ia hanyalah sekadar luahan hati dari hati nuraniku yang sedang berbicara..."


Make your own Glitter Graphics