Tuesday, January 18, 2011

ALLAH HU AKBAR....

ya ALLAH ya TUHANKU...
sesungguhnya aku redha dengan apa yg kau turunkan kepadaku...sesungguhnya aku tidak seharusnya mempersoalkan ujianmu ini...lantaran akua adalah manusia biasa, terpacul juga dr mulutku..."kenapa aku diuji lagi"....

betapa kerdilnya aku untuk mmpersoalkan sedemikian....
aku redha ya Allah....jika ini yg terbaik untukku...aku terima...kerna aku tau, engkau la yang sebaik2 perancang.....

ALLAH HU AKBAR....

ya ALLAH ya TUHANKU...
sesungguhnya aku redha dengan apa yg kau turunkan kepadaku...sesungguhnya aku tidak seharusnya mempersoalkan ujianmu ini...lantaran akua adalah manusia biasa, terpacul juga dr mulutku..."kenapa aku diuji lagi"....

betapa kerdilnya aku untuk mmpersoalkan sedemikian....
aku redha ya Allah....jika ini yg terbaik untukku...aku terima...kerna aku tau, engkau la yang sebaik2 perancang.....

~...SALAM UKHUWWAH...~

"...welcome to putri ct's blog... selamat datang diucapkan buat semua. semoga segala apa yang tertulis di dalam blog ini tidak menyakitkan hati sesiapa jua, ia hanyalah sekadar luahan hati dari hati nuraniku yang sedang berbicara..."


Make your own Glitter Graphics